بستن
نرم افزار مديريت خدمات پس از فروش شرکت ماهان
تهران - تهران
مديريت خدمات پس از فروش شرکت ماهان ، مديريت جامع اطلاعات
بدون شك هر سازمان و يا شرکتي که توليدكننده محصولات وخدمات كاربردي با دوام براي جلب رضايتمندي مشتريان خود و رقابت در بازار، نياز به يك بخش خدمات پس از فروش دارد. نرم افزار مديريت خدمات پس از فروش ماهان قادر خواهد بود تا مديران اين بخش از سازمان را در جهت افزايش و بهبود كيفيت محصولات خود و کاهش هزينههاي مربوط به خدمات پس از فروش همراهي نموده و باعث افزايش وفاداري و محبوبيت محصولات و خدمات سازمان شود.
فرايند خدمات پس از فروش سازمان ها گاها داراي پيچيدگي ها ي دغدغه انگيزي مي باشد توسط نرم افزار خدمات پس از فروش ماهان به فرايندي ساده با بخش بندي هاي مطابق با نياز سازمان ها تعريف گرديده که داراي قابليتهاي مختلفي است كه آن را به انتخابي مناسب براي هر مدير خدمات پس از فروش تبديل ميكند. به تعدادي از اين قابليتها در زير اشاره شده است.
سوالات زير را از خود بپرسيد تا روند و کيفيت خدمات پس از فروش خود را ارزيابي کنيد
1) آيا در شرکت شما دسترسي به اطلاعات مربوط به خدمات /محصولات خريداري شده توسط مشتريانتان به سرعت و به آساني امکان پذير است؟
2) آيا کليه سوابق ارائه خدمات پس از فروش مربوط به خدمات/محصولات را به صورت صحيح نگهداي مي کنيد؟
3) آيا در زمان عدم حضورتان نسبت به وضعيت ارائه خدمات پس از فروش به مشتريانتان آگاهي داريد؟
4) آيا از زمان شروع و پايان خدمات پس از فروش و بازديد هاي دوره اي مطلع هستيد؟
5) آيا با رفتن يکي از اعضاي سازمان که نقش مهمي در ارائه خدمات پس از فروش به مشتريان داشته است در ارائه خدمات بعدي به مشتريان عضو مذکور دچار مشکل خواهيد شد؟
6) آيا مي توانيد عملکرد کارشناسان خدمات پس از فروش سازمانتان را در کمتر از چند ثانيه مورد ارزيابي قرار دهيد؟
7) آيا از ارتباط روزانه بين مشتريان و سازمانتان در بخش خدمات پس از فروش و نتايج آن بدرستي واقفيد؟
8) آيا افزايش خدمات رساني با در اسرع وقت دغدغه هميشگي شماست؟
9) آيا تا کنون خدمات رساني به يک مشتري خاص را فراموش کرديده ايد؟
10) آيا سازمان شما متحمل هزينه هاي زياد جهت خدمات پس از فروش مي باشد؟
11) آيا در اختيار گذاشتن تجربه و دانش تيم خدمات پس از فروش نيروهاي جديد الورود جز دغدغه هاي هميشگي شماست؟
سيستم مديريت اطلاعات
1) تشکيل بانک اطلاعاتي از مشتريان- نمايندگي ها و خدمات/محصولات ارائه شده به آنان
2) امكان ثبت ليست دستگاههاي ارائه شده به مشتريان به همراه مشخصات آنها
3) امكان رتبه بندي و مشخص نمودن نرخ انجام سرويس هاي مختلف هر كدام از تكنسين ها
4) طبقه بندي مشتريان بر اساس نوع خدمت/محصول ارائه شده
5) ارجاع خدمات درخواست شده به کارشناسان مربوطه
6) امکان اختصاص دسترسي به مشتري جهت اعلام مشکلات و خرابي ها
سيستم مديريت پيگيري خدمات پس از فروش
1) نگهداري سوابق و تعميرات انجام شده بر هر يك از محصولات/خدمات
2) نگهداري سوابق فعاليت هاي هر يک کارشناس خدمات پس از فروش
3) امکان الصاق مستندات مربوط به خدمات صورت گرفته
4) استفاده از شماره سريال براي کنترل قطعات و خدمات ارايه شده بر روي دستگاه مورد نظر
5) امکان انجام خدمات در خارج و يا داخل شرکت و کنترل مراحل انجام آن
6) ثبت و پردازش عمليات تعميرات از قبيل مستندات، اشکالات فني، ريز عمليات انجام شده ،نوع قطعات تعويضي و يا تعميري
7) قابليت كنترل و پيگيري قطعات و سوابق سرويس هاي ارائه شده و يا دريافت شده
سيستم داشبورد مديريت و گزارشات عملياتي
1) گزارش صورتجلسهي خدمات ارايه شده به مشتريان
2) گزارش سوابق خدمات ارايه شده به مشتري در بازههاي زماني مختلف به تفکيک جزئيات
3) امکان دريافت گزارش از خدمات و قطعات مصرفي/تعميري ارايه شده در قبال يک دستگاه خاص
4) گزارش مرور خدمات پس از فروش
5) گزارش عملکرد سرويسکاران و کارشناسان
6) گزارش دستور کارهاي باز
7) ارائه گزارش از نحوه برطرف شدن مشکلات و امکان استفاده از آنان براي مشکلات عادي
8) امکان گزارش کليه سوابق خدمات ارايه شده به تفکيک جزييات
9) کنترل آماري مصرف قطعات يدکي به تفکيک نوع دستگاه ، دستگاه مصرف کننده قطعه و ...
10) کنترل عملکرد مراكز سرويس بر اساس تكنسين ها ، قطعات مصرفي ، مشتريان ونوع دستگاه به تفکيک محل انجام سرويس و تاريخ انجام سرويس
11) امكان رديابي درخواست هاي پشتيباني در تمام مراحل چرخه عمر درخواست .
12) دسترسي به سوابق خدمات انجام شده به تفکيک کالا و مشتري
13) گزارش تعداد انواع درخواست خدمات به تفکيک تمام اطلاعات ثبت شده
14) گزارش حجمي و نموداري از ميزان و علت مراجعات
15) امکان بررسي آخرين وضعيت کارتابل کاشناسان واحد
16) گزارش از ميانگين زماني و تعدادي سرويس هاي ارائه شده به تفکيک کالا يا خدمات
17) تعيين محدوده دسترسي كاربران/ مشتريان و مديران به اطلاعات و عمليات سيستم جهت افزايش امنيت اطلاعاتي
جهت *****ب اطلاعات بيشتر، لطفاً به سايت WWW.MAHANCO.COM شرکت ماهان مديريت جامع اطلاعات مراجعه نموده و يا با دفتر تهران شماره تلفن هاي 88579119و88366853و88366873 و88579120 -021 ، دفتر کرمان شماره تلفن هاي 2229717 و 2223145-0341 تماس حاصل فرمائيد.