بستن
بازاریابی و فروش|مدیریت فروش|روانشناسی فروش
تهران - تهران
بیشتر وقت تان را برای دو گروه از مشتریان صرف کنید: اول، آنهایی که به احتمال بیشتری جای امیدواری هست که آن چند درصد تردید در آنها از بین برود و حاضر به خرید شوند. دوم، آنهایی که نه 100 درصد خریدار محصول هستند و نه کاملاً منصرف شده اند. اگر بتوانید این حجم عظیم خریداران را به پرداخت پول و خرید کردن ترغیب و متقاعد کنید، درآمدی باورنکردنی بدست خواهید آورد. از توصیه نامه ها نیز غافل نشوید. آنها مدارک و اسناد مکتوبی هستند که میتوانند در مصاحبه های فروش، مهر تأییدی باشند به نقاط قوت محصول شما. با مشتریان ثابت و راضی تان صحبت کنید تا بتوانید از طریق اظهارات آنها، به شناخت بهتری از نیازهای عمده ی مشتریان و نقاط ضعف و قوت محصول تان دست پیدا کنید.