بلنگواصفهاناصفهانبازرگانیثبت شرکت

ثبت شرکت ثبت برند اخذ رتبه ایزو

۸۴۵ روز پیش در اصفهانامنیت معاملاتلطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، اطمینان حاصل نمایید. نیازمندیهای بلنگو، هیچگونه مسئولیتی درباره درستی اطلاعات ندارد و مسئولیت آن با آگهی دهنده می باشد.اطلاعات تماسچت
ثبت شرکت و برند خود را به ما بسپارید. اخذ جواز تاسیس / ثبت برند / ثبت رتبه اعتبار و شهرت برند در دنیای رقابتی امروز در واقع دارایی اصلی یک شرکت و یا کسب و کار است. شهرت برند مقوله ای است که به مشتریان کمک می کند تا کالاها و خدمات را از بین کالاها و خدمات دیگر انتخاب کنند و سازمان بتواند در بازار رقابتی، حرفی برای گفتن داشته باشد. یک برند زمانی دارای قدرت است که بتواند رفتار مصرف کنندگانی که به آن برند می نگرند را تحت تاثیر قرار داده و به شکل عادی ترجیحات، گرایش ها و رفتار خرید برای آن برند را تکراری و روزمره نماید. مزایای ثبت علائم تجاری تضمین می‌کند که مشتریان می‌توانند محصولات را از یکدیگر تشخیص دهند. شرکت‌ها را قادر می‌سازد محصولاتشان را از یکدیگر متمایز سازند. ابزار بازاریابی و اساس ایجاد وجهه و شهرت شرکت‌ها هستند. شرکت‌ها را تشویق می‌کنند در حفظ یا بهبود کیفیت محصولات سرمایه‌گذاری کنند. ثبت برند برای گرفتن وام ممکن است مفید باشد یا در اعطای نمایندگی یکی از مولفه های مهم می باشد. مراحل ثبت علامت مدارک لازم جهت ثبت علامت تجاری اشخاص حقیقی: ۱-کپی برابر اصل مدارک فردی ( شناسنام ...مشاهده ادامه مطلبثبت شرکت و برند خود را به ما بسپارید. اخذ جواز تاسیس / ثبت برند / ثبت رتبه اعتبار و شهرت برند در دنیای رقابتی امروز در واقع دارایی اصلی یک شرکت و یا کسب و کار است. شهرت برند مقوله ای است که به مشتریان کمک می کند تا کالاها و خدمات را از بین کالاها و خدمات دیگر انتخاب کنند و سازمان بتواند در بازار رقابتی، حرفی برای گفتن داشته باشد. یک برند زمانی دارای قدرت است که بتواند رفتار مصرف کنندگانی که به آن برند می نگرند را تحت تاثیر قرار داده و به شکل عادی ترجیحات، گرایش ها و رفتار خرید برای آن برند را تکراری و روزمره نماید. مزایای ثبت علائم تجاری تضمین می‌کند که مشتریان می‌توانند محصولات را از یکدیگر تشخیص دهند. شرکت‌ها را قادر می‌سازد محصولاتشان را از یکدیگر متمایز سازند. ابزار بازاریابی و اساس ایجاد وجهه و شهرت شرکت‌ها هستند. شرکت‌ها را تشویق می‌کنند در حفظ یا بهبود کیفیت محصولات سرمایه‌گذاری کنند. ثبت برند برای گرفتن وام ممکن است مفید باشد یا در اعطای نمایندگی یکی از مولفه های مهم می باشد. مراحل ثبت علامت مدارک لازم جهت ثبت علامت تجاری اشخاص حقیقی: ۱-کپی برابر اصل مدارک فردی ( شناسنامه، کارت ملی) ۲- کپی برابر اصل مجوز شغلی (جواز تأسیس یا پروانه بهره برداری از اداره صنعت، معدن و تجارت، پروانه ساخت، جواز کسب یا کارت بازرگانی (در صورتی که از حروف لاتین استفاده شده باشد)، و یا هرگونه گواهی فعالیت صادره از نهادهای نظارتی، حاکمیتی و دولتی). اشخاص حقوقی: ۱- کپی برابر اصل مدارک فردی صاحبان امضاء ( شناسنامه، کارت ملی) ۲-کپی روزنامه تاسیس و آخرین تغییرات شرکت (از آخرین تغییرات شرکت نباید بیش از دو سال گذشته باشد) ۳- کپی برابر اصل مجوز های شرکت (جواز تأسیس یا پروانه بهره برداری از اداره صنعت، معدن و تجارت، پروانه ساخت، جواز کسب یا کارت بازرگانی (در صورتی که از حروف لاتین استفاده شده باشد)، و یا هرگونه گواهی فعالیت صادره از نهادهای نظارتی، حاکمیتی و دولتی). آگهی دهنده: شرکت مالی و بازرگانی سیدا- جستجوهای مشابه :

ثبت شرکت

برند

- گروه های مشابه :

ثبت شرکت

مواد غذایی

صادرات , واردات - ترخیص کالا

کارت بازرگانی

صادرات , واردات , ترخیص کالا

انبار داری کالا

خدمات حسابداری

حق العمل کاری

آگهی ها ذخیره ها ثبت آگهی سبد خرید حساب من
2+102+11+140+ثبت شرکت ثبت برند اخذ رتبه ایزو|ثبت شرکت|برند