بستن
سانترال دلتا
تهران - تهران
شرکت صنایع ارتباطی آوا با بیش از پانزده سال تجربه و برخورداری از مهارت و دانش کارشناسان متخصص، یکی از صنایع فن آور کشور و پیشگام در زمینه فناوری های نوین مخابراتی می باشد. صنایع ارتباطی آوا برای نخستین بار در ایران، از سال 1379، طراحی و تولید مراکز تلفن نسل جدید مبتنی بر شبکه را بر اساس جدیدترین فناوری مخابراتی جهان NGN و IMS آغاز نمود.
سوئیچ های مخابراتی نسل جدید با نام تجاری «آوا» در رده های Enterprise و Public از ظرفیت های پایین (چند ده شماره) تا ظرفیت های بالا (چند میلیون شماره) تولید می شوند.
برخی از پروژه های بزرگ مرکز تلفن آوا :
• شهرداری تهران
• متروی تهران
• صدا و سیمای حمهوری اسلامی ایران
• اداره کل مخابرات ایران
• شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران
• اداره کل پست جمهوری اسلامی ایران
• دانشگاه های دولتی و آزاد نظیر فردوسی مشهد و واحد علوم تحقیقات
ویژگی های مراکز تلفن آوا D100
• ظرفیت از 100 کاربر و قابل گسترش تا 200
• پشتیبانی از پروتکل های SRTP و TLS
• پشتیبانی از انواع کدک های G.711A-Law ،G.711U-Law،GSM،G.726،G.729،G.723.1
• SIP-T،SIP ، مگاکو (H.248)
• قابلیت افزونگی (Redundancy)
• سامانه شارژینگ و بیلینگ پیشرفته
• پشتیبانی کدک های ویدیویی شامل H.263 و H.264 و H.264+
• پشتیبانی از مشترکین TDM وIP به صورت همزمان و یا مجزا
• قابلیت پیاده سازی به صورت سیستم توزیع شده جغرافیایی
• امکانات متنوع مناسب برای مراکز تماس (CONTAC CENTER)
• دارای امنیت بالا و عدم نفوذپذیری
• امکان مدیریت حرفه ای تحت CLI
• پشتبانی از تماس ویدئویی
• امکان اتصال به SMS Center
• پشتیبانی از فاکس مجازی
• پشتیبانی از صندوق صوتی برای هر کاربر
• ذخیره و آرشیو مکالمات
• امکان سرویس دهی به صورت کلاستر
• پشتیبانی از Instant Message با قابلیت اعمال محدودیت
• پشتیبانی از کنفرانس تلفنی
• دارای واسط گرافیکی مناسب جهت انجام تنظیمات
• قابلیت اعلام زمان تقریبی انتظار و یا تعداد افراد موجود در صف به تماس گیرندگان
• قابلیت تنظیم و پخش آواهای انتظار مختلف
• قابلیت گرفتن نسخه پشتیبان به صورت خودکار و دستی
• قابلیت ارتباط با سیستم ها و نرم افزارهای جانبی مانند CRM و Ticketing بر اساس پروتکل های استاندارد و رایج
• قابلیت مشاهده و شنود توسط اپراتور اصلی و ناظر و تشخیص آن توسط اپراتور پاسخگو
• قابلیت دسته بندی اپراتورها به گروه های کاری یا به سطوح دسترسی متفاوت
• قابلیت تعریف سطوح دسترسی و اختصاص آن به کاربران سامانه توسط مدیر سیستم
• قابلیت گزارش گیری از تماس ها
• امکان فیلتر کردن گزارشات
• امکان اطلاع رسانی و نظرخواهی از اپراتورها و ناظر در مواقع خاص و مورد لزوم
• قابلیت تعریف صف به صورت صف با مجوز (هویت شناسی اپراتورها ) و صف خودکار
• قابلیت برقراری ارتباط بین گوشی کاربر و نیز سیستم کامپیوتری کاربر
• امکان تخصیص نوبت به تماس گیرندگان بر اساس Caller ID
کلمات کلیدی : مرکز تماس ، مرکز تلفن ، سانترال ، کال سنتر، سانترال بومی ، مرکز تماس دلتا ، مرکز تلفن دلتا ، خرید مرکز تلفن ، خرید مرکز تماس ، قیمت سانترال بومی ، قیمت تلفن ویپ
اطلاعات تماس : 02157921000
Email:
www.netstock.ir